Σχετικά με το 0ad, φαίνεται μάλλον να
σχετίζεται με τους οδηγούς της nvidia αν κρίνω από εδώ:
http://www.wildfiregames.com/forum/index.php?showtopic=19116. Δεν είναι ιντερντετικό παιχνίδι. Είναι ακριβώς όπως το age of empires (δεν πιστεύω να μην το ξέρεις!), δλδ παιχνίδι στρατηγικής, με τη διαφορά πρώτον ότι το κατεβάζεις από το δίκτυο και δεύτερον (και σημαντικότερο) ότι είναι ελεύθερου κώδικα (σημαντική πληροφορία: αν διαβάζεις αρχαία ιστορία και θες να την εμπεδώσεις, παίξε 0ad! Οι χάρτες αντιστοιχούν κατά πολύ στην πραγματικότητα όπως και οι πολιτισμοί -είναι πολύ ρεαλιστικό παιχνίδι και το πιο εκπαιδευτικό από τα στρατηγικής που γνωρίζω). Βρίσκεται βέβαια σε πειραματικό στάδιο (alpha-16) αλλά στον υπολογιστή της υπογραφής μου λειτουργεί μια χαρά (αν εξαιρέσεις τα γραφικά που υπολειτουργούν λόγω δυσλειτουργίας κάρτας). Στον υπολογιστή όμως για τον οποίο μιλάω τόση ώρα, όταν πατάω να ανοίξει το 0ad σε τερματικό (για να ελέγξω τι γίνεται), αντί να μπει, με πετάει και γράφει:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
Cache: 500 (total: 5879) MiB
TIMER| InitVfs: 186.001 ms
Sound: AlcInit success, using OpenAL Soft
TIMER| CONFIG_Init: 12.1584 ms
TIMER| RunHardwareDetection: 21.6704 ms
TIMER| write_sys_info: 16.5721 ms
ERROR: CVFSFile: file shaders/program.rng couldn't be opened (vfs_load: -110101)
ERROR: Failed to read grammar shaders/program.rng
TIMER| InitRenderer: 6.93171 ms
TIMER| ps_console: 4.86371 ms
TIMER| ps_lang_hotkeys: 2.26366 ms
TIMER| common/modern/setup.xml: 375.329 us
TIMER| common/modern/styles.xml: 182.736 us
TIMER| common/modern/sprites.xml: 2.20032 ms
TIMER| common/setup.xml: 658.671 us
TIMER| common/sprite1.xml: 1.89169 ms
TIMER| common/styles.xml: 54.093 us
TIMER| common/common_sprites.xml: 2.11627 ms
TIMER| common/common_styles.xml: 263.261 us
TIMER| common/init.xml: 1.49215 ms
TIMER| pregame/sprites.xml: 427.489 us
TIMER| pregame/styles.xml: 54.604 us
TIMER| pregame/mainmenu.xml: 30.9967 ms
TIMER| common/global.xml: 824.995 us
ERROR: JavaScript error: gui/pregame/mainmenu.js line 279
ReferenceError: sprintf is not defined
getBuildString@gui/pregame/mainmenu.js:279
__eventhandler28 (load)@versionNumber load:0
TIMER| common/modern/setup.xml: 159.72 us
TIMER| common/modern/styles.xml: 154.477 us
TIMER| common/modern/sprites.xml: 2.1746 ms
TIMER| common/setup.xml: 605.98 us
TIMER| common/sprite1.xml: 1.74082 ms
TIMER| common/styles.xml: 30.049 us
TIMER| common/common_sprites.xml: 2.06703 ms
TIMER| common/common_styles.xml: 235.095 us
TIMER| splashscreen/styles.xml: 53.069 us
TIMER| splashscreen/setup.xml: 56.372 us
TIMER| splashscreen/splashscreen.xml: 1.44848 ms
ERROR: JavaScript error: gui/common/functions_global_object.js line 79
ReferenceError: sprintf is not defined
updateFPS@gui/common/functions_global_object.js:79
__eventhandler29 (tick)@fpsCounter tick:1
ERROR: CVFSFile: file shaders/effects/gui_text.xml couldn't be opened (vfs_load: -110101)
ERROR: CXeromyces: Failed to open XML file shaders/effects/gui_text.xml
ERROR: Failed to load effect 'gui_text'
Segmentation fault (core dumped)
Κατέβασα και τις dependecies που βρήκα από εδώ
http://trac.wildfiregames.com/wiki/BuildInstructions#Linux και δεν γίνεται τίποτα. Τι είναι αυτό το
gui_text;
Επίσης, λες να χρειαστεί να βγάλω το tlp αν έχω την intel; Αν έχω την κάρτα της intel και από το prime βάζω την άλλη με logout login το ίδιο δεν κάνει αντί να βάλω bumblebee; Όσο για το σκούριασμα της οθόνης, είχες δίκιο: ήταν θέμα φωτεινότητας...
