Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2012, 23:36
giannosfor έγραψε:
Μόνο απ'τη main μπορείς να δημιουργήσεις ένα αντικείμενο ?
Πώς καλείς την κλάση ή πώς έχεις πρόσβαση σε μία κλάση ?
Σου κάνω ερωτήσεις αν μπορείς να απαντήσεις τότε είσαι σε καλό δρόμο.
Το αν σε βοήθησα πήγαινε στη εξήγηση που έκανα για το τι είναι το method overloading,
το οποίο χρησιμοποίησες στο παράδειγμα σου και έχει σχέση και με το constructor.
Κανε και 1000 ερωτησεις δεν εχω προβλημα. Αμα δεν μ αρεσει καποια απλα θα σε γράψω

Η 1η σου ερωτηση δεν μπορει να απαντηθει , δεν την ξερω δηλαδη γιατι ακομη δεν εχω ασχοληθει με αυτο...
προσβαση σε μια κλαση ή καλυτερα στην μέθοδο μιας κλάσης εχεις μεσω του αντικειμενου που δημιουργεις
απο την new. Μονο με την new δημιουργεις το αντικειμενο κλάσης τάδε πχ. Ο constructor κανει τις απαραιτητες
αρχικοποιησεις "κατασκευαζει" το αντικειμενο και νομιζω δεσμεύεται και μνημη εκεινη την στιγμη? κατι τετοιο.