Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2008, 13:55
τα μόνα που υπάρχουν στο φάκελο που λές είναι αυτά:

ένα άλλο αρχείο νομίζω ρυθμίζει την ανάλυση, το αρχείο αυτό είναι το console.log στο ~/.legends. σε αυτό το αρχείο υπάρχει τρείς φορές σε τρία διαφορετικά σημεία αυτή η ακολουθία:
Κώδικας:
εγώ αλλάζω και τις τρείς φορές την ανάλυση και κάνω save. πάω να μπώ στο παιχνίδι και μου ξαναπετάγεται το μήνυμα με αποτέλεσμα να πρέπει να κάνω ρεσταρτ το server. όταν ξαναμπαίνω στο αρχείο βλέπω ότι στην τελευταία ακολουθία η ανάλυση έχει ξαναλλάξει σε 800χ600 ενώ στις δύο πτοηγούμενες φορές μένει 1280χ1024. αυτό γίνεται όσες φορές και να το αλλάξω. πώς γίνεται να αλλάζει μόνο του τη στιγμή που από μόνος μου το αλλάζω?
-και κάτι λίγο άσχετο τώρα, υπάρχει κάποια συντόμευση που ενώ έχω ένα παιχνίδι σε fullscreen να το μεττρέπω, ενώ παίζω, σε window ή να το κάνω minimize ή με κάποιο τρόπο να αλλάζω workplace. όλα αυτά, επαναλαμβάνω, χωρίς να χρειαστεί να βγώ από το παιχνίδ?

ένα άλλο αρχείο νομίζω ρυθμίζει την ανάλυση, το αρχείο αυτό είναι το console.log στο ~/.legends. σε αυτό το αρχείο υπάρχει τρείς φορές σε τρία διαφορετικά σημεία αυτή η ακολουθία:
Κώδικας:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
Activating the OpenGL display device...
Setting screen mode to 800x600x32 (fs)...
OpenGL Attributes:
DoubleBuffer: 1
BufferSize: 32, DepthSize: 24, StencilSize: 0
Red: 8, Green: 8, Blue: 8, Alpha: 0
Accum Red: 16, Green: 16, Blue: 16, Alpha: 16
OpenGL driver information:
Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: GeForce 7600 GT/PCI/SSE2
Version: 2.1.2 NVIDIA 169.12
OpenGL Init: Enabled Extensions
ARB_multitexture (Max Texture Units: 4)
EXT_compiled_vertex_array
NV_vertex_array_range
EXT_texture_env_combine
EXT_packed_pixels
EXT_fog_coord
ARB_texture_compression
EXT_texture_compression_s3tc
(ARB|EXT)_texture_env_add
EXT_texture_filter_anisotropic (Max anisotropy: 16.000000)
OpenGL Init: Disabled Extensions
EXT_paletted_texture
3DFX_texture_compression_FXT1
WGL_EXT_swap_control
εγώ αλλάζω και τις τρείς φορές την ανάλυση και κάνω save. πάω να μπώ στο παιχνίδι και μου ξαναπετάγεται το μήνυμα με αποτέλεσμα να πρέπει να κάνω ρεσταρτ το server. όταν ξαναμπαίνω στο αρχείο βλέπω ότι στην τελευταία ακολουθία η ανάλυση έχει ξαναλλάξει σε 800χ600 ενώ στις δύο πτοηγούμενες φορές μένει 1280χ1024. αυτό γίνεται όσες φορές και να το αλλάξω. πώς γίνεται να αλλάζει μόνο του τη στιγμή που από μόνος μου το αλλάζω?
-και κάτι λίγο άσχετο τώρα, υπάρχει κάποια συντόμευση που ενώ έχω ένα παιχνίδι σε fullscreen να το μεττρέπω, ενώ παίζω, σε window ή να το κάνω minimize ή με κάποιο τρόπο να αλλάζω workplace. όλα αυτά, επαναλαμβάνω, χωρίς να χρειαστεί να βγώ από το παιχνίδ?