Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 23:42
από pros
Apopas έγραψε:Το κακό ρε γμτ είνα ότι δεν ξέρω να συμπληρώσω εκείνα τα κενά που έχει κάτω, κάτω και να το στείλω πίσω :lol:

Τώρα μπορείς! :lol:
Μεγάλη υπόθεση το Google translate... :D
Spoiler: show
Μετάφραση από τα Κινέζικα στα ΕλληνικάΕμφάνιση γραφής με λατινικούς χαρακτήρες
apopatos Γεια σας, παρακαλούμε να ελέγξετε τα εμπρός ρεσεψιονίστ, σας ευχαριστώ!
-------------------------------------------------- -----------------------------------
Υποδοχή εξειδικευμένη εκπαίδευση

-------------------------------------------

Διεξαγωγή των επιχειρηματικών οργανώσεων: Επαγγελματική Ζωή Consulting

Κρατήστε ώρα: Μάρτιος 2008 0 8 - στις 9 Shenzhen Talent Hotel

Κρατήστε φορά: 2 0 0 8 Nian 15 Μαρτίου - για την 16η Shanghai Jin Shui Wan Hotel

Κρατήστε φορά: 2 0 0 8 Nian Μάρτιος 22 - για την 23η Πεκίνο Σίνσινγκ


Κόστος: 2000 γιουάν / άτομο (συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικό υλικό, πιστοποιητικό, το γεύμα δύο ημερών, τσάι απόγευμα, καθώς και για το σημείο, κλπ.)

Πιστοποίηση με επιπλέον: 480 γιουάν / άτομο (για να συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης οι μαθητές πρέπει να καταβάλετε αυτό το ποσό, να μην συμμετάσχει στις εξετάσεις πιστοποίησης
Οι φοιτητές δεν πληρώνουν το κόστος).

1, φοιτητές που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην πιστοποίηση, εκπαίδευση, και μετά την επιτυχή αιτούντες να συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης, παρουσίασε την «Hong
Χονγκ Κονγκ Επαγγελματικής Κατάρτισης και Πιστοποίησης Διεθνές Κέντρο Πιστοποίησης Κέντρο HKTCC "" η διοίκηση της διεθνούς καταχώρισης
Διαίρεση (η κατεύθυνση της εκτελεστικής διαχείρισης φιλοξενίας) "πιστοποιητικών επαγγελματικής εκπαίδευσης. (International Πιστοποίησης / παγκόσμια πρόσβαση / αναγνώριση του εργοδότη
/ Έρευνες Networking). (Τέλος του μαθήματος μια εβδομάδα μετά την παράδοση στους συμμετέχοντες).

Κοινό-στόχος: προοπτικές, εκτελεστικός γραμματέας, βοηθοί και γραφείων που σχετίζονται με το προσωπικό.

Μέθοδοι Διδασκαλίας: ανάλυση υπόθεση, παιχνίδια εκπαίδευση, εξετάσεις, οι συζητήσεις της ομάδας, ασκήσεις προσομοίωσης

Τηλ: 07 55 - 8390-0176 / 8306-6177 Τσεν

0 21 - 5169-2796 ,5169-2798

Φαξ: 07 55 - 8306-6177

0 21 - 5169-2798
------------------------------------------------
Μάθημα - τρόπος - πίσω - King:
Front desk προσωπικό, ο πελάτης να κατανοήσει αρχικό παράθυρο μας, συμπεριφορά τους και τη συνολική ποιότητα θα είναι της εταιρείας
Οπτική ίδια εικόνα. Εθιμοτυπία Υποδοχή φαίνεται ασήμαντο, αλλά στην πραγματικότητα πολύ σημαντικό, αλλά στην πραγματικότητα, πρέπει να
Οι περισσότεροι από front desk προσωπικό που δεν είχαν υποβληθεί σε συστηματική εκπαίδευση, δεν θα είναι από την προοπτική της πλήρους αναγνώρισης του έργου του
Η σημασία? Στις εργασίες που αναλαμβάνονται υπό την έννοια της έλλειψης θεωρητική υποστήριξη? Έργο είναι πάντα μια παθητική πράξη, δεν
Να είναι σε θέση να αναλάβει την πρωτοβουλία για τον έλεγχο του ρυθμού των εργασιών? Θέλουμε να προσπαθήσουμε να ενισχύσουμε την αποτελεσματικότητα του έργου, αλλά δεν ξέρω από πού να αρχίσω με, πώς να
Εξοικονόμηση? Αυτά είναι κάθε αντιμέτωποι με μια συγκεχυμένη προσωπικό ρεσεψιόν του, πώς να καταλάβουν γρήγορα τη σωστή κατεύθυνση
Την ενίσχυση του επαγγελματισμού τους έχει γίνει ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε και να επιλυθούν τα θέματα.
------------------------------------------------
Σχολείο - προσωπικό - έχουν - οφέλους:
1. Για να καταλάβετε το μέλλον ως επαγγελματίας διοικητικού προσωπικού που απαιτούνται για μια επαγγελματική εικόνα και την πρόσβαση των επιχειρήσεων
Για να είναι η αναφορά του?
2. Για να διορθώσετε Γραφείο υποδοχής τηλέφωνο επιχειρήσεων και κοινά σφάλματα?
3. Για να κατανοήσουμε τις λεπτομέρειες των τελετή υποδοχής των πελατών, έτσι ώστε κάθε ένα από τους καλεσμένους σας ένα σπίτι μακριά από το σπίτι?
4. Βελτιωθούν οι προοπτικές της διοικητικής αποτελεσματικότητας του προσωπικού και της ποιότητας της εργασίας?
5. Η χρήση της γλώσσας και ζωηρά απλά παραδείγματα, συν μια ζωντανή επίδειξη για να σας βοηθήσει να πλοίαρχος την εθιμοτυπία της επιχείρησης
Βασικές γνώσεις?
6. Για να καταλάβετε τα βασικά βήματα για να επικοινωνούν, να μάθουν τη βασική μέθοδο της επικοινωνίας, πλοίαρχο τις βασικές αρχές της επικοινωνίας, με σκοπό να
Για τη βελτίωση των δεξιοτήτων διαπροσωπικής επικοινωνίας.
7. Βελτιώστε τη συνολική τους ποιότητα των ανθρώπων και να αφήσουν τους ανθρώπους μια ισχυρή πρώτη εντύπωση.
------------------------------------------------
Εκπαίδευση - Επιστήμη - Πλατεία - Δίκαιο: περιπτωσιολογικές μελέτες, παιχνίδια εκπαίδευση, εξετάσεις, οι συζητήσεις της ομάδας, ασκήσεις προσομοίωσης
------------------------------------------------
Συζήτηση - δάσκαλος - Jane - IL:
Ο κ. Kuang Ye, MBA, την καταπολέμηση βάση εμπειρογνωμόνων διαχείριση πελατών υπηρεσιών. Πρώην πολυεθνικές εταιρείες Μάρκετινγκ
Manager, εξυπηρέτηση πελατών σκηνοθέτης, διευθυντής εκπαίδευσης? Έχει περισσότερα από 10 χρόνια υπηρεσίας της διαχείρισης και την εμπειρία της κατάρτισης. Δάσκαλος Kuang Chang
Περίοδος της διδακτικής πρακτικής, σύμφωνα με την εκπαίδευση ενηλίκων τα χαρακτηριστικά και τις συνήθειες, μπορεί θαμπό η θεωρία της απλοποιημένης, χημικών
Jane είναι εύκολο να εύκολο να γίνει ενδιαφέροντος. Junior στο πρόγραμμα σπουδών διάσπαρτα πολλά παιχνίδια και ασκήσεις προσομοίωσης, έτσι ώστε οι εκπαιδευόμενοι ευτυχισμένη
Μάθηση ένα νέο μοντέλο σκέψης κατανοήσει και να κρατάτε νέες ιδέες και τεχνικές. Μοναδική ενθουσιασμό και την καθοδήγηση της μπορεί να
Επίλυσης προβλημάτων ικανότητα και μια ισχυρή αίσθηση της αποστολής, έτσι ώστε τόσο έκκληση σε πορεία του, αλλά επίσης έχει πραγματική μάχη. Διδασκαλία
Ζωηρό ύφος, χιούμορ, ζωντανή ατμόσφαιρα στην τάξη, τα αποτελέσματα ήταν ικανοποιητικά εκπαίδευση ποσοστό παρέμεινε πάνω από 90%.
Οποίοι έχουν λάβει κάποια εκπαίδευση και συμβουλευτική εταιρεία: Kafu Lan κουζίνας, Shunde κίνηση, 21CN.COM, Guangzhou, Prudential Life Insurance,
Ping An Insurance Σαγκάη, Guangzhou και η Schneider, Dongguan Desheng ομάδα, Guangdong Hui Pu Ηλεκτρονικά, Shenzhen UFIDA, Χονγκ Κονγκ
Jubilee Group, Shenzhen Vanke Real Estate, Kaiping Honeywell, η ΑΤ & Τ υποκατάστημα στο Guangzhou, Zhongshan Telecom,
Hainan Coca-Cola Company, οι ΗΠΑ εμπορική air-condition, Shenzhen Monica - Minolta Business Technologies, και ούτω καθεξής.
-----------------------------------------------
Μάθημα - Cheng - Μεγάλα - Κατηγορία:
1, νοοτροπία και συναισθήματα
1, θεωρία στάση της αξίας
2, ακριβείς αυτο-τοποθέτηση
3 τρόποι για την πρακτική καλή νοοτροπία
4, η διπολική ζωή
5, διαχείριση στρες στο χώρο εργασίας
6, τέχνη της εργασίας-ζωής ισορροπία
7, συναισθηματικός έλεγχος

2, ρυθμίζουν την επαγγελματική εικόνα τους
1, στο χώρο εργασίας τους κανόνες ήθη
α, deportment είναι ένα σημαντικό μέρος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων
β, μέσω του deportment να κατανοήσει εσωτερικό κόσμο των ανθρώπων
γ, οργανισμός κατάρτισης deportment
※ στάση - το σημείο εκκίνησης για τη στάση των ΗΠΑ
※ συνεδρίαση στάση - μια κομψή εμφάνιση του τρόπους
※ κοντινή στάση - δυναμική απεικόνιση των Ηνωμένων Πολιτειών
δ, deportment κατάταξη γλώσσα
2, τοποθέτηση της επαγγελματικής εικόνας σας
α, κοστούμια μπορούν να εκφράσουν τη γεύση, τα συναισθήματα και την προσωπικότητά σας
3, τις βασικές αρχές της επαγγελματικής φόρεμα
α, κα κοστούμι φούστα
β, του χώρου εργασίας φορτώνεται "ταμπού"
γ, dress code "TPO" η αρχή
δ, η επιλογή των ενδυμάτων και αξεσουάρ
4, Προσωπική Design εικόνας
α, το είδος των καλλυντικών
β, μακιγιάζ κανόνες
γ, η χρήση των αρωμάτων
δ, έκφραση - το εσωτερικό κόσμο του παραθύρου: μάτια, χαμόγελο

Τρίτον, να είστε βέβαιος να κατανοήσουν την εσωτερική τάξη της εταιρείας
1, αριστερά θέσεις τους, και γεύματα
2, τήρηση των ωρών εργασίας
3, chat και chat
4, για να συμμορφωθούν με το σύστημα εταιρικής
5, όσον αφορά την επαγγελματική δεοντολογία

4, τις επιχειρηματικές δεξιότητες και την κατάρτιση που έλαβαν
1, καθημερινή λήψη
α, κοσμική μουσική μπορεί να επιστήσει
β, πήρε το ασανσέρ
γ, Feng Cha
δ, δείτε έναν επισκέπτη από
2, απρόσκλητος υποδοχή επισκεπτών
α, προσδιορίζει τι είναι "ανθρώπινη"
β, λένε "δεν" τέχνη
γ, ο καταγγέλλων έλαβε
3, έλαβε ένα σημαντικό επισκέπτες
μία, η "έτοιμη" δεν πάσχουν από
β, πρόγραμμα υποδοχής
γ, δώρα της γνώσης
δ, καθίσματα βόλτα

5, εθιμοτυπία τηλέφωνο και δεξιοτήτων
1, πώς να απαντήσετε στην κλήση
α, απαντά η γλώσσα προδιαγραφή τηλέφωνο
β, γραφείο αυτόματου τηλεφωνητή συνήθεις
γ, για να απαντήσετε στην κλήση των κοινών λαθών
δ, πώς να ασχοληθεί με ενοχλητικά τηλέφωνο
ε, απάντησε το τηλέφωνο να είναι απολύτως
2, δεξιότητες επικοινωνίας τηλέφωνο
α, τηλεφωνική επικοινωνία 5W1H
β, πώς να τερματίσετε την κλήση
γ, τηλέφωνο προσαρμογέα

6-πρέπει να έχουν γνώση των επιχειρήσεων
1, αποστολή και λήψη e-mail
2, αποστολή και λήψη FAX
3, συλλογή δεδομένων

7, εμπρός και επικοινωνιακές δεξιότητες
1, τα βασικά στάδια της επικοινωνίας
2, τρόπος επικοινωνίας
3, το είδος της επικοινωνίας
4, επικοινωνία 3A αρχές
5, οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας
6, αποτελεσματικά μέτρα για να ακούσετε
7, αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας
8, ρόλων

8, ρυθμίσεις διάσκεψη και να βοηθήσουν στην δεξιότητες
1, η συνάντηση θα πρέπει να ακολουθούν τις γενικές αρχές της οργάνωσης
2, πώς να αποσαφηνίσει τους στόχους και τις φιλοδοξίες της συνεδρίασης
3, η διαδικασία
4, συνέδριο ρυθμίσεις υπηρεσιών (τόπος, χρόνος, χαρακτήρες, διάταξη, κ.λπ.)
5, τα πρακτικά των συνεδριάσεων
6, μετά το κομμάτι

9, διαχείριση του χρόνου
1, κοιτάξτε τη στιγμή από αρκετές προβολές
2, την κατανομή του χρόνου
3, η διαχρονική αξία του εν λόγω
4, χάσιμο χρόνου, διότι
5, τις βασικές αρχές της διαχείρισης του χρόνου και αποτελεσματική
6, τις μεθόδους διαχείρισης του χρόνου και τεχνικές

10, περίληψη πορεία
1, βελτιωμένη τροχιά
2, πεποιθήσεις, τις συνήθειες και τις μεθόδους
-------------------------------------------
- ΤΟ - apopatos

Φόρμα Εγγραφής

Μετά την ολοκλήρωση παρακαλώ fax στο: "0 7 5 5 --- 8 3 0 6 - 6 1 7 7" με το υπόλοιπο από τα πράγματα που όλα τα
Κάνουμε, σας ευχαριστώ!

Υπηρεσίες Κρατήσεις: λιμάνι είναι το λιμάνι δεν καταλύματα (παρακαλείστε να επιλέξετε να παίξετε "√"):

Τρόπος πληρωμής (παρακαλούμε να επιλέξετε να παίξετε "√"): □ 1, τα μετρητά □ 2, μεταβίβαση □ 3, Wire Transfer

Συμμετέχοντες Όνομα :_______________________________________________________

Παρακολουθήσει τα μαθήματα: "Υποδοχή εξειδικευμένη εκπαίδευση"

Συμμετοχή Τόπος: Σαγκάη λιμάνι, λιμάνι Σενζέν λιμάνι του Πεκίνου

Υπεύθυνος :______________ Τηλέφωνο Fax :________________ :________________

E-mail :______________ :_________ αριθμός των συμμετεχόντων στις αμοιβές για ¥ :_________ γιουάν

Οι συμμετέχοντες ήταν :___________ καθηκόντων του :____________ Mobile :_____________

Οι συμμετέχοντες ήταν :___________ καθηκόντων του :____________ Mobile :_____________

Οι συμμετέχοντες ήταν :___________ καθηκόντων του :____________ Mobile :_____________

Οι συμμετέχοντες ήταν :___________ καθηκόντων του :____________ Mobile :_____________


! Προετοιμασία! Σημείωση!

1. Παρακαλείσθε να επιστρέψετε την παραλαβή καταχώρισης Τμήμα Ι, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι η εγγραφή σας είναι σωστή, μπορείτε να απευθυνθείτε για να σας επιβεβαιώσει και πάλι!

2. Τα μαθήματα μπορούν να οργανώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρήσεων σπίτι Κατάρτισης.